Zahtjev s potrebnom dokumentacijom podnosi se na adresu:
Osječko-baranjska županija
Upravni odjel za zdravstvo, socijalnu skrb i hrvatske branitelje
Kapucinska 40/1
31000 Osijek
te na e-mail adresu: socijalna.skrb@obz.hr putem koje se mogu dobiti i dodatne upute te popis potrebne dokumentacije koju je potrebno priložiti uz zahtjev.
Po zaprimanju zahtjeva sa potpunom i urednom dokumentacijom, Povjerenstvo obavlja očevid te o utvrđenom činjeničnom stanju sastavlja zapisnik s nalazom i mišljenjem.
Ukoliko je očevidom utvrđeno da nije ispunjen neki od propisanih mjerila, a koji se u razumnom roku može otkloniti, Povjerenstvo će u nalazu i mišljenju odrediti rok za otklanjanje nedostataka.
U roku od osam dana o dana dobivanja obavijesti o otklanjanju nedostataka Povjerenstvo će ponovnim očevidom ili na drugi nesporan način utvrditi da su nedostatci otklonjeni te u roku od osam dana od ponovljenog očevida dostaviti zapisnik o očevidu Upravnom odjelu za zdravstvo, socijalnu skrb i hrvatske branitelje.
Upravni odjel za zdravstvo, socijalnu skrb i hrvatske branitelje na temelju zapisnika s nalazom i mišljenjem Povjerenstva donosi rješenje o ispunjavanju mjerila za pružanje socijalnih usluga.
Rješenje se donosi na razdoblje do tri godine.
Pravna osoba, odnosno obrtnik može početi s pružanjem socijalnih usluga po izvršnosti rješenja o ispunjavanju mjerila za pružanje socijalnih usluga.
Ukoliko pružatelj usluge želi pružati usluge nakon isteka roka određenog rješenjem kojim se odobrava pružanje socijalnih usluga dužan je najkasnije 60 dana prije isteka roka podnijeti zahtjev za izdavanje odobrenja za pružanje socijalnih usluga.
Ako se tijekom obavljanja djelatnosti promijene mjerila prostora u kojem pružatelj usluga obavlja djelatnost ili dio djelatnosti, ili ako se djelatnost za koju je pribavljeno rješenje proširuje ili mijenja, pružatelj usluga dužan je podnijeti zahtjev Upravnom odjelu za izdavanje novog rješenja.